ért-mark-ügyf_oldalsav Ügyfelei elégedettsége érdekében tartson fenn velük szolgáltatásához hasonlóan magas szintű kapcsolatot. Fontos éreztetnie velük rugalmasságát, odafigyelését, hogy bármikor bátran forduljanak Önhöz kérdéseikkel és kéréseikkel. A Hosted CRM segíti ügyfélszolgálati munkatársait az ügyek magabiztos és profi megoldásában.

Számlák

  • Termelékenység növelés az ügyféladatokhoz való egyszerű és gyors hozzáféréssel.
  • Ügyintézés több kommunikációs csatornán keresztül, telefonon, emailen és személyesen is.
  • Saját prioritások felismerése az ügyek fontossága szerinti címkézéssel.

Ütemezés

  • Naprakész, mindig a legfrissebb információkat nyújtja.
  • Központilag átlátható megosztott naptárak.
  • Csapata teljesítményének nyomon követése.

Munkafolyamatok

  • Ügyféltámogatás egyszerűsödése az automatikus követés funkcióval.
  • Ügyek automatikus hozzárendelése bizonyos munkatársakhoz.
  • Csoportmunka fejlesztése a CRM Outlookkal való szinkronizálásával.

Elemzések

  • Táblázatok és teljesítménymutatók készítése.
  • Múltbeli és előretekintő elemzések a vevői elégedettség növelése érdekében.
  • Szolgáltatásteljesítmény követése, mérése.

Mobilitás

  • Hozzáférés, adatküldés, és adatmegosztás bármely webes készüléken keresztül.
  • A kommunikáció optimalizálása a szolgáltatási részleg és az adminisztráció között.
  • Ütemtervek, találkozók, és jelzések használata mobilkészüléken keresztül is.