Belépés
Támogatás
Hosted CRM
Főoldal
Újdonságok
Értékesítés
Marketing
Ügyfélszolgálat
Outlook integráció
Csomagajánlatok
Kérdések
Ügyfelei elégedettsége érdekében tartson fenn velük szolgáltatásához hasonlóan magas szintű kapcsolatot. Fontos éreztetnie velük rugalmasságát, odafigyelését, hogy bármikor bátran forduljanak Önhöz kérdéseikkel és kéréseikkel. A Hosted CRM segíti ügyfélszolgálati munkatársait az ügyek magabiztos és profi megoldásában.
Számlák
Termelékenység növelés az ügyféladatokhoz való egyszerű és gyors hozzáféréssel.
Ügyintézés több kommunikációs csatornán keresztül, telefonon, emailen és személyesen is.
Saját prioritások felismerése az ügyek fontossága szerinti címkézéssel.
Ütemezés
Naprakész, mindig a legfrissebb információkat nyújtja.
Központilag átlátható megosztott naptárak.
Csapata teljesítményének nyomon követése.
Munkafolyamatok
Ügyféltámogatás egyszerűsödése az automatikus követés funkcióval.
Ügyek automatikus hozzárendelése bizonyos munkatársakhoz.
Csoportmunka fejlesztése a CRM Outlookkal való szinkronizálásával.
Elemzések
Táblázatok és teljesítménymutatók készítése.
Múltbeli és előretekintő elemzések a vevői elégedettség növelése érdekében.
Szolgáltatásteljesítmény követése, mérése.
Mobilitás
Hozzáférés, adatküldés, és adatmegosztás bármely webes készüléken keresztül.
A kommunikáció optimalizálása a szolgáltatási részleg és az adminisztráció között.
Ütemtervek, találkozók, és jelzések használata mobilkészüléken keresztül is.