CRM újdonságok - Microsoft Dynamics CRM 2011


A Microsoft Dynamics CRM 2011 számos újdonságot tartogat a felhasználók számára. Az új, áttekinthetőbb külső mellett még hatékonyabban támogatja az Értékesítést, az Ügyfélszolgálatot és a Marketinget.


Az értékesítési tevékenység irányítása

  • Értékesítési lehetőségek követése
  • Jóváhagyások gyors megszerzése (videókonferencia, online chat)
  • Árajánlatok frissítése
  • Célkitűzések követése

A CRM 2011 szintén az Outlookba integrált, így Ön komplex feladatok elvégzésekor is egy programban dolgozhat. Emaileket küldhet, naptárbejegyzéseket hozhat létre, feladatokat oszthat ki, és kezelheti ügyféladatait egy alkalmazásban.

A Microsoft Dynamics CRM 2011 használatával az értékesítők a vállalat különböző területeinek teljesítményét külön, és együttvéve is elemezhetik. Az elemzések grafikus formában jelennek meg, az ábrákra kattintva részletes eredményeket kaphatunk a legfontosabb érdeklődőkről, célkitűzésekről.

A vállalati munkafolyamatokat nagyban meggyorsítja, hogy a CRM-et használó kollegák azonnali üzeneteket válthatnak egymással, vagy videó hívást is kezdeményezhetnek.

A Dynamics CRM-ben rendkívül egyszerű az árajánlatok nyilvántartása, azok módosítása, nyomtatása. Újdonság, hogy a CRM közvetlen kapcsolatba került a SharePointtal. Így az ajánlatok és egyéb fájlok közvetlenül az online fájlmegosztó rendszerbe menthetőek akár egy kattintással.

Ügyfélszerzés és ügyfélélmény-optimalizálás



  • Call Center statisztikák követése
  • Ügycsoportok kezelése várólistákon
  • Párbeszédablakok
  • Nyomon követés


Az ügyfélszolgálati munka eredményességét grafikus ábrák segítik, mellyel nyomon követhető a vevői elégedettség. A beérkező igények, aktív ügyek többféleképpen szűrhetőek, várólistához adhatóak. A Microsoft Dynamics CRM 2011 alkalmas automatikus email visszaigazolás beépítésére is. Az új párbeszédablakok használatával szintén generálhatunk emaileket, és feladatokat is.


Marketing hatások maximalizálása


  • Kampány tevékenységek követése
  • Lehetőségek generálása
  • Lehetőségek minősítése
  • Lehetőségek továbbítása az értékesítés felé


Marketingkampányok futtatásakor különböző projekteket hozhatunk létre, célcsoportokat választhatunk ki a már meglévő partnereink közül, és importálhatunk is külső adatbázisokból. A grafikus felületen többféle ábra szemlélteti a kampányok által generált lehetőségeket és egyéb információkat. Az érdeklődők generálása után a párbeszédablakok segítségével minősíthetjük is őket, majd továbbadhatjuk az értékesítő kollegának.





A Microsoft Dynamics CRM 4.0 top 10 előnye









Az ITSecure Kft. egy olyan megfizethető, rugalmas és könnyen használható megoldást kínál, mellyel egyszerűen fejlesztheti marketing, értékesítés és ügyfélszolgálati hatékonyságát. Íme 10 előny, üzlete mit nyerhet a Microsoft Dynamics CRM használatával.

1. Eladási hatékonyság növelése

Növelje értékesítési erőfeszítéseinek hatékonyságát! Lássa el csapatát egy teljeskörű ügyfél menedzsment eszközzel, így kevesebb időt kell fordítaniuk adminisztratív feladatokra.

2. Fokozott ügyfél tapasztalatok

Folyamatosan megbízható szolgáltatást, pontos feladatmegoldást, és megfelelő kommunikációt nyújt! Az egységes felhasználói felületen minden munkatárs hozzáfér a szükséges ügyfél információkhoz.

3. Fejlett adatfelhasználás

Alakítsa át ügyfelei adatait hasznosítható tudássá. Igazodjon gyorsan a folyamatosan változó piaci lehetőségekhez a trendek egyszerű azonosításával a CRM nyújtotta elemzések és jelentések segítségével.

4. Kiemelkedő érdeklődő-kezelés

Derítse ki új lehetőségeit, és végezzen hatékony keresztértékesítéseket és többletértékesítéseket az automatizált ügyfélkövetés, kölcsönhatás követés, és célzott kommunikáció segítségével.

5. Maximalizált marketing kampányok

Támogassa csapatát intuitív eszközökkel, hogy segítse a marketing hatékonyságát és maximalizálja a bevétel lehetőségeket.

6. Gördülékeny üzleti folyamatok

Legyen csapata még termelékenyebb az üzleti folyamatok és az időigényes ismétlődő feladatok automatizálásával.

7. Egyszerűsített szolgáltatás-ütemezés

A hosszú távú üzlet fenntartásának feltétele az ügyfelek elégedettségének megtartása. Állítson be emlékeztetőket a kapcsolat fenntartása céljából, például telefonhívásokat, találkozókat és emaileket.

8. Központosított ügyfél információk

Adjon csapatának gyors hozzáférést egy 360 fokos ügyfélkilátásra és gyűjtse a fontos adatokat, marketing lehetőségeket és értékesítési információkat egy központi helyre.

9. Outlook szinkronizálás

Kövesse ügyfeleivel folytatott levelezését, a CRM tökéletesen alkalmazkodik a már jól ismert és könnyen használható Office Outlookhoz.

10. Valós idejű üzleti betekintés

A kulcsfontosságú teljesítménytényezők követésével és a valós idejű teljesítmény-jelentésekkel pontosan mérheti beruházásainak megtérülését.