Microsoft Office 2010 Használja ki lehetőségeit, biztosítsa a gyors felhasználó adoptációt és optimalizálja cége termelékenységét egy a már jól ismert Outlook környezettel tökéletesen integrált CRM rendszerrel.

  • CRM adatok elérése Outlookon keresztül.
  • Outlook névjegyek támogatása a CRM-ben.
  • Email követés optimalizálása Outlook szinkronizálással.
  • Emailek, találkozók, feladatok és kapcsolatok kezelése egyetlen alkalmazásban.
  • Azonnali rendelkezésre állás és státuszkövetés.
Az üzleti életben használt elsődleges email kliens a Microsoft Office Outlook. Levélküldési- és naptárfunkciói révén széles körben elterjedt a vállalatok között.

Amikor egy vállalkozás új CRM rendszert kezd el használni, a legnagyobb problémát mindig az okozza, hogy a felhasználók hogyan tudják elsajátítani egy olyan levelező program használatát, amely nem hasonlít az Outlookra.

Sok CRM megoldás saját alkalmazásai révén próbálja felvenni a versenyt az Outlookkal. Azonban a felhasználók végső soron mindig ragaszkodnak a már jól ismert, bevált levelezőprogramhoz.

Mivel az üzleti szférában nagyon nagy igény van az Outlookra, a Windows úgy döntött, hogy CRM rendszerét az Outlookba integrálja. A Microsoft Dynamics CRM használata is éppoly gyakorlatias és egyszerű, mint a már jól ismert levelezőé.

Outlook külső és teljes Office integráció!

Így ha Ön már tudja, hogy küldhet és fogadhat emaileket, hogyan adhat hozzá kapcsolat információkat, ütemezhet hívásokat és találkozókat, akkor már azt is tudja, hogyan kell kezelni a Microsoft CRM-et. Az Outlook külső azt jelenti, hogy Ön lényegében az Outlook elindításával nyitja meg a Microsoft CRM-et. Hogyan is működik ez, és milyen előnyökkel jár?

  • Mivel a Microsoft CRM-et az Outlookba építették, a CRM felhasználók a CRM-ben tárolt összes kapcsolatuknak küldhetnek emaileket. A CRM levelek küldésének és fogadásának előnye, hogy automatikusan eltárolhatja összes levelét, így a CRM adatbázisban az adott ügyfélre kattintva a vele folytatott levelezést is elolvashatja.
  • Küldhet személyre szabott emaileket bármely kapcsolatának, vagy csoportoknak is. Az emailek személyre szabása egy olyan fontos funkció, mely révén ügyfelei különlegesnek érezhetik magukat.
  • Az együttműködés az Outlookkal azt is jelenti, hogy ügyfelekkel folytatott levelezéseit nem kell továbbítania kollegáinak, hiszen az adatbázisban ők is meg tudják nézni azokat.
  • Alkalmazzon különböző biztonsági szinteket különböző munkatársak számára. Emellett számos sablon is rendelkezésre áll.
  • A már jól ismert Outlook külső csökkenti az adatbeviteli időt, és növeli a termelékenységet.
A Microsoft CRM azért fejlesztette ki ezeket a funkciókat, hogy egy olyan terméket nyújtson ügyfeleinek, amely könnyen és gyorsan használható.