1. Saját vagy hosted CRM-et válasszak?

A technológia fejlődésével az IT részlegek számára lehetővé válik, hogy kevesebb erőforrással többre legyenek képesek. A hosztolt szoftverek használata egyre elterjedtebb és népszerűbb a vállalkozások körében. Ez a megközelítés sokkal költséghatékonyabb, mint a hagyományos alternatívák, hiszen nem igényel hardverigényes beruházásokat és további IT-erőforrásokat.

Az ITSecure Kft-vel, mint az Ön Microsoft Dynamics Online CRM szolgáltatójával, szervezete levelezését, együttműködési felületeit egy tapasztalt, magasan képzett szakértői csoport támogatja, amely megfelel a legmagasabb szintű megbízhatósági és biztonsági szinteknek. Információi Tier-4 biztonságos adatközpontunkban tárolunk, és adatairól minden nap mentést végzünk. Ráadásul, 99,75%-os hálózati rendelkezésre állást biztosítunk. Az ITSecure első osztályú megbízhatóságot kínál!

 Saját CRM

-          Összetett kivitelezés
-          Magas kezdőköltségek
-          Szükséges technikai szakértelem
-          Szükséges saját rendszergazda
-          Figyelni kell a házon belül hálózat stabilitását és biztonságát

Hosted CRM

-          Gyors telepítés
-          Fix felhasználónkénti ár havonta
-          Speciálisan képzett rendszergazdák
-          Napi mentés
-          Hálózati stabilitás garancia
-          Biztonságos Tier 4 adatközpont



2. Egy kisvállalkozást vezetek, és nincs túl sok ügyfelem. Miért van szükségem külön szoftverre kezelésükhöz?

A CRM rendszer kisvállalkozások számára is hasznos, hiszen ügyféladataikat egy egyszerű rendszerben rögzíthetik. A cég növekedésével az összes ügylethez tartozó dokumentáció rögzítése lehetetlen. A CRM eszközök révén hatékonyabban kezelheti ügyit, így több ideje marad arra, hogy termékeire, szolgáltatásaira koncentráljon.

3. Bonyolult a CRM telepítése?

Nem, a Hosted CRM mindössze internetkapcsolatot, böngészőt és egy számítógépet igényel. Az első bejelentkezés után máris használatra kész.

4. Drága a CRM?

A hagyományos CRM jóval többe kerül, mit a Hosted CRM. A hagyományos CRM rendszerek dedikált hardvereket, szoftvertelepítést, karbantartást és kezelő személyzetet igényelnek. A Hosted CRM-et azonban mi tartjuk fenn, mi fejlesztjük Ön számára, mindössze az előfizetői költségeket kell kifizetnie.

5. Nehéz használni a CRM-et?

Nem. Egy jó CRM rendszer könnyen használható. Az általunk nyújtott Microsoft Dynamics CRM kezelői felülete Outlookkal való integráltsága miatt már sokak számára ismerős lesz.

6. Szükségem van-e informatikai szakemberekre az üzemeltetéshez?

A hagyományos CRM saját informatikai személyzetet igényel, hiszen a szoftvereket és hardvereket telepíteni, karbantartani is kell. Hosted CRM szolgáltatója azonban elvégzi Önnek a szoftverfrissítéseket, vállalja az adatbiztonság, hardverkarbantartás és vírusvédelem biztosítását.

7. Hogyan segíti a CRM Ügyfélszolgálati funkciója a vállalat növekedését?

Az ügyfél-elégedettség a fogyasztói hűség legfontosabb eleme. A hűséges és elégedett ügyfelekre hosszú távon számíthatunk. Hűséges ügyfelei az Ön legjobb hirdetői, hiszen a legmeggyőzőbb marketing napjainkban a szájreklám. A negatív fogyasztói visszajelzések gyorsan terjednek, így rendkívül fontos odafigyelni az ügyfélszolgálat munkájára.