1. Mivel nyújt többet a Hosted eMail az ingyenes e-mail szolgáltatásoknál?

  • Csoportmunka, személyes és megosztott naptár, névjegyalbum.
  • Mobil elérés ActiveSync segítségével.
  • Nagy megbízhatóság és rendelkezésre állás.
  • Titkosított adatkapcsolat.
  • Napi adatmentés.
  • Saját domain neves levelezés (kolleganeve@sajatcegeneve.hu) a jó, megbízhatóbb vállalati imázs kialakítása érdekében.

2. Mi lesz az új e-mail címem? Megtarthatom a jelenlegit a szolgáltatás használatával?

  • Amennyiben Ön regisztrált, saját domain nevét használja, akkor az beállítható a Hosted eMail szolgáltatásban, így Ön megtarthatja eddigi e-mail címét.
  • Azonban, ha eddig valamelyik másik szolgáltató domain nevét használta (pl.: t-online.hu, freemail.hu), akkor regisztrálunk Önnek egy saját domain nevet. Ebben az esetben megváltozik az e-mail címe. Formátuma pl.: vezeteknev.keresztnev@sajatdomain.hu.
  • Létezhet egy átmeneti állapot (magyar domain név esetén a hatályos magyar szabályozás alapján) 2 hét, ameddig még nem kerül az Ön tulajdonába az újonnan kért domain neve. Addig egy vezeteknev.keresztnev@rovidcegnev.hostmail.hu e-mail címen levelezhet. A 2 hetes várólista nem az ITSecure Kft. sajátossága, hanem szabályozói követelmény.

3. Az új levelező rendszerben is szeretném látni már meglévő leveleimet. Mi fog történni a jelenlegi levelezésemmel?

Levelei nem vesznek el. Célszerű régi leveleit lementeni az Office Outlook programmal.

4. Milyen hardver eszközöket kell vásárolnom a szolgáltatás működéséhez?

A szolgáltatás működéséhez Önnek mindössze egy szélessávú internettel ellátott számítógépre van szüksége. Az ITSecure Kft. Hosted eMail szolgáltatása pont ezért olyan nagyszerű, mert Önnek nem kell bajlódnia szerverek vásárlásával és saját IT szakember foglalkoztatásával sem. A technikai hátteret mi biztosítjuk.

5. Vannak-e a szolgáltatásnak egyéb költségei?

A Hosted eMail 500MB/postafiók ára 590 Ft/hó, melyet az Általános Forgalmi Adón kívül semmilyen egyéb költség nem terhel.

6. Van-e minimális felhasználó szám?

A felhasználók számában NINCS minimum. Akár 1 felhasználóval is jelentkezhet mindössze havi nettó 590 Ft-ért.

7. Változhat az ár, mikor már aktívan használom a szolgáltatást?

Egyáltalán nem. A felügyelt levelezési szolgáltatások esetében a felhasználókra eső költségek állandóak maradtak, vagy csökkentek az elmúlt években, míg a különböző szolgáltatások, előnyök és felhasználási lehetőségek köre egyre bővült és fejlődött. Az üzleti levelezés kritikus eszközzé vált az alkalmazottak eredményességének és hatékonyságának növelésében. Önnek az ár miatt nem kell aggódnia, mert az minden hónapban előre látható kiadást jelent.

8.Úgy hallottam, hogy az e-mail-ek és csatolt fájlok letöltési ideje elég lassú, ha külső erőforrású levelező rendszert használunk.

Legtöbb ügyfelünk már modern szélessávú kapcsolattal rendelkezik. Ilyenek a DSL, a kábel és a bérelt Internet vonalak. Ezek használatával bőven elég a kapcsolódási sebesség ahhoz, hogy Ön soha ne vegye észre a különbséget egy saját maga által kezelt és egy kiszervezett levelezési rendszer között. Még ennél is fontosabb, ha vállalatának mobil alkalmazottai is vannak, bármely szélessávú kapcsolaton keresztül csatlakozhatnak a levelezési rendszerhez, tekintet nélkül helyre és időre. Mindezek mellett nem kell tűzfalakkal bajlódniuk, ami jelentősen lelassíthatja a csatlakozási sebességet.

9. Egy saját Exchange megoldással nem több az irányítási lehetőségem?

Egy kihelyezett levelező rendszerrel Ön továbbra is kézben tartja az irányítás kulcsát, hogy kezelje és testre szabja levelező rendszerét. Ez alatt, mi vállaljuk a felelősséget az olyan frusztráló, mindennapos funkciókért, mint az operációs rendszer adminisztrációja, a javító csomagok telepítése, a teljesítmény optimalizálása, a védelem megerősítése, a vírusok és SPAM-ek szűrése, adatok mentése és az archiválás. Ügyfeleink egyszerű, online adminisztrációs eszközöket és konzolokat használhatnak felhasználói számlájuk irányítására, kvótáik rendezésére, mappák és levelezési listák készítésére. Eredményképp Ön megtarthatja az üzleti komponensek feletti irányítást, míg mi a mögöttes üzemeltetésre fókuszálunk.

10. Számomra fontos adataim bizalmas kezelése és biztonsága. Nem tudnám könnyebben megvédeni levelezési rendszeremet, ha a vállalaton belül tartanám?

Az adatok bizalmas kezelése és biztonsága számunkra nagyon fontos téma. Ezt három irányból közelítjük meg.
  • Vírus és levél-szemét szűrés: A vírus-, féreg- és spam támadások katasztrofális hatással lehetnek nem csak a levelek adataira, de a vállalat teljes informatikai rendszerére is. Mi kihasználjuk a Microsoft Exchange spam-szűrő és a fejlett Barracuda vírus- és spam-szűrő adottságait is. Minden tárolt dokumentumot, be- és kimenő üzenetet átvizsgálunk.
  • Biztonsági adatmentés és katasztrófa helyreállítás: Levelezési rendszerünkről – beleértve ügyfeleink adatait is – differenciális biztonsági másolatot készítünk naponta és teljes adatmentést végzünk minden héten.
  • Adatbiztonság: Tűzfalak és más behatolást megelőző eszközök biztosítják minden ügyfelünk számára, hogy adataik védve legyenek a külső hozzáféréstől. Továbbá minden ügyfél adatai logikailag elkülönítettük, így a többi ügyfél illetéktelen hozzáférésétől is védett.
     

11. Nem engedhetem meg magamnak, hogy értékes üzleti adatokat veszítsek el. Milyen megfelelőséget tudnak biztosítani adataim biztonsága érdekében?

  • 24/7 szolgáltatás felügyelet, monitorozás, ügyfélszolgálat és 99.75% szolgáltatás rendelkezésre állás.
  • Kétszintű vírusvédelem és spamszűrés funkciók.
  • Napi adatmentés.
  • Redundáns architektúra, jól skálázhatóság.
  • Titkosított adatkapcsolat.

12. Mostani megoldásom ingyenes vagy kevésbé drága. Miért költenék többet egy email szolgáltatásért?

Működés szempontjából manapság szinte minden szervezet számára az e-mail létfontosságú kommunikációs formát jelent, melynek segítségével a munkatársak a lehető legeredményesebben dolgozhatnak. A nem megfelelő kommunikáció és üzenetváltás vesztesége értelmezhető a vállalkozás bevétel kieséseként, vagy akár az ügyfelek elvesztéseként és sokszor párosul a gyengébb hatékonyságú munkavégzéssel is. Továbbá a mi Hosted eMail szolgáltatásunk sokkal többet kínál egy e-mail megoldásnál.

Tartalmazza:
  • Olyan névjegyalbumot tartalmaz, amit az alkalmazottai megtekinthetnek, megoszthatnak és szerkeszthetnek, bárhol is tartózkodjanak.
  • A megosztott naptár segítéségével alkalmazottai nyomon követhetik egymás napirendjét és kötelezettségeit és ehhez mérten ütemezhetik találkozóikat, feladataikat.
  • Megosztott mappák és dokumentumok, amit az összes alkalmazott elérhet.
  • Microsoft AcitveSync mobil megoldás, mely lehetővé teszi alkalmazottainak, hogy elérjék postafiókjukat, naptárukat, névjegyalbumukat és feladataikat bárhol is vannak.
  • Fejlett SPAM és vírus védelem, hogy eltávolítsák a nem kívánt email-eket és csökkentsék az üzemszünet kockázatát.
  • Széleskörű archiválási és adatmentési megoldások, hogy megvédje a kritikus üzleti e-mail-eket, névjegyeket és adatokat.
Tehát míg a Hosted eMail szolgáltatásunk elérhető akár már 590 Ft/hó postafiókonként, az értéke az alkalmazottak produktivitásában, teljesítményében és hatékonyságában messze meghaladja az előre látható havi költséget.

13. Mi történik, ha valami mégis balul sül el? Az én vállalkozásom e-mail nélkül nem működik.

Az ITSecure Kft. felügyelt Hosted eMail megoldásának előnye, hogy mi megértjük, hogy Önnek szüksége van e-mail-jeinek elérhetőségére a nap 24 órájában és az év 365 napján. Elköteleztük magunkat a mellett, hogy Ön mindig a legjobb technikai támogatást kapja.

14. Ez a szolgáltatás bonyolultnak és nehezen kezelhetőnek hangzik. Mennyire könnyen használható valójában?

Arra összpontosítottunk, hogy a Hosted eMail szolgáltatásunk olyan egyszerű és könnyen kezelhető legyen, hogy szervezetének minden alkalmazottja – mind a végfelhasználók, mind az adminisztrátorok – képes legyen elsajátítani használatát.

Felhasználóknak:
Amennyiben Ön még nem rendelkezik Microsoft Outlook liszensszel, akkor minden felhasználónak biztosítunk egyet 290 Ft/hó postafiókokénti áron, hogy minden számítógépen használható legyen ez a szoftver. Könnyen telepíthető és a szoftver beállításaihoz megadunk minden segítséget, hogy Ön kihasználhassa a fantasztikus tulajdonságok gazdag palettáját, melyet a Hosted eMail szolgáltatásunk kínál. Ilyenek a megosztott naptárak, a dokumentum mappák és a globális címlisták.

Adminisztrátoroknak:
Adminisztratív konzolunk egyszerű felületet biztosít az e-mail fiókok és globális címlisták létrehozásához és beállításhoz, kvóták és üzleti szabályzatok kezeléséhez. Ha adminisztrátorának bármikor kérdése van, könnyen csatlakozhat online tudásbázisunkhoz, hogy gyors választ kapjon, vagy még részletesebb információkért hívhatja ügyfélszolgálatunkat.

15. A megrendelést követően mennyi időn belül kezdhetem el használni a rendszert?

Az online megrendelő lap kitöltése és elküldése után, hamarosan kap egy válasz e-mail-t, ami részletesen, lépésről-lépésre vezeti, hogyan alakítsa ki végfelhasználói kliensét, hogy a legújabb levelezési lehetőségeket maximálisan kihasználhassa. Ezen kívül információkat talál arról is, hogyan hozza létre és irányítsa postafiókját. Ezek az e-mail-ek tartalmazzák az összes információt, mely szükséges a megrendelés véglegesítéséhez, a belépéshez, a felhasználói beállításokhoz, a kvóták beállításához és az adminisztrációs felület használatához. Amennyiben a megrendelés során e-mail címet nem ad meg, ezen útmutatókat postán juttatjuk el Önnek. A kiállított számla összegének átutalását követő maximum 1-2 napon belül számíthat rá, hogy aktiváljuk új e-mail szolgáltatását.
HAMAROSAN bankkártyával is fizethet nálunk!

16. Hogyan olvashatom el leveleimet az irodán kívülről vagy külföldről?

Irodán kívülről az Outlook Web Access szolgáltatással, mobil eszközök esetében az ActiveSync mobil elérésre alkalmas készülékekkel érheti el leveleit. Természetesen ezek a szolgáltatások bárhol a világon elérhetőek. Többet megtudhat a Mobilitás címszó alatt: http://www.itsecure.hu/mobilitas.html.

17. Felelős vezetőként szeretném ellenőrizni alkalmazottaim levelezését, lehetséges ez? Kik olvashatják e-mail-jeimet?

A biztonság érdekében csak az férhet hozzá a levelekhez, akinek jelszava van. Ez biztosítja, hogy senki ne férhessen hozzá üzleti leveleihez.

18. Milyen mobiltelefonok alkalmasak a Hosted eMail szolgáltatás eléréséhez?

Azok a mobiltelefonok, melyek ActiveSync-kel rendelkeznek, ugyanis ez biztosítja adatainak folyamatos frissülését.

19. Kiknek és hogyan adhatok e-mail címet?

A Hosted eMail szolgáltatás segítségével Ön dönti el, hogy kinek ad e-mail címet. Annyit kell csak tennie, hogy az Adminisztrátor felületen bejegyzi az új felhasználót. Amennyiben elérte a maximális Exchange felhasználók számát, új postafiókokat vásárolhat.

20. Internetes kapcsolat nélkül használható ez a szolgáltatás?

Természetesen internetes kapcsolat nélkül is használható a rendszer, azonban ebben az esetben nem frissülnek adatai. Amint helyreáll az internetes kapcsolat, a legújabb e-mail-ek automatikusan megérkeznek Önhöz.

21. Szeretnék meghívót küldeni külső partnereimnek. Ők láthatják a közös naptárat?

A biztonság érdekében külső partnerei nem láthatják közös naptárát, azonban meghívót hasonló módon küldhet nekik, mint belső kollégáinak, azzal a különbséggel, hogy Ön sem láthatja külső partnerei naptárát és így elérhetőségüket.

22. Hogyan vehetem igénybe a szolgáltatást, hol rendeljem meg?

A jelentkezés nagyon könnyű és csak pár percet vesz igénybe. Annyit kell csak tennie, hogy kitölti megrendelőlapunkat, mely megtalálható a honlapunkon. Továbbá telefonon is elérhetőek vagyunk a +36 1 799 1212– es telefonszámon 9:00-től 17:00-ig hétfőtől péntekig.